Training en ontwikkeling

Training en ontwikkeling | Micros Software & Services

Het Micros team blijft voor u klaar staan. Niet alleen op het moment van installatie van bijvoorbeeld Micros KAS of de oplevering van uw eigen desktop hosting omgeving, maar ook daarna staan we voor u klaar. U kunt ons altijd met vragen bellen. Daarnaast organiseert Micros webinars en open trainingen, worden er blogs geschreven en hebben we een Self Service Portal om actief onze kennis met u te delen.

Webinars

In 2013 zijn we gestart met de organisatie van een aantal webinars. De webinars belichten de toepassing van specifieke aspecten van onze producten en diensten.

Open trainingen

Wilt u uw kennis van Micros RAS of Micros KAS weer eens oppoetsen? Zijn er nieuwe medewerkers die met de systemen werken of heeft u bepaalde onderdelen al een tijd niet gebruikt? Dan zijn onze open trainingen een goede oplossing!

Blogs

Om het contact met onze (toekomstige) klanten te verbreden, heeft Micros een blogpagina aan de website toegevoegd.

Self Service Portal

Onze helpdesks zijn vijf dagen per week beschikbaar van 08.00 – 17.30 uur. Voor ASP klanten is onze calamiteiten helpdesk ook buiten kantooruren beschikbaar.